Tuesday, April 07, 2009

aku?

"bila sampai
detik waktuku
aku mahu tak seorang pun merayu
tidak juga kau
dengan tangis dan sendu

aku inikan binatang sundal
dari marga terbuang
biar apa pun yang menembusi kulitku
atau sayatkan luka baru di atas luka lama
aku akan terus begini
di sini

luka dan pedih
akan ku bawa menari
berlari
hingga hilang pedih
dan segala ngeri

kerana aku ingin hidup seribu tahun lagi
tanpa peduli
tanpa prejudis"


..i don't know why, because, lately i've been drowned by myself..in the ocean of my thought..

3 comments:

Your Average Mat said...

Hmm.. ada email gmail tak? i want to make you an author of Malaysianliterature.blogspot.

thanks.

http://malaysianliterature.blogspot.com/

bukan orang dagang said...

lilyfaizal@gmail.com

Hafiz-u-ddin said...

apasal la sedih semacam je ni

ummm

apa cerita terbaru/